Returnering

Hos Vibholm tilbyder vi 100 dages bytte- og returret. Du kan returnere din ordre på flg. måder:

1. Returner din ordre gratis til en fysisk Vibholm butik.

2. Benyt vores digitale
Returportal.

3. Send pakken via post

 

1. Returnering til fysisk Vibholm butik
Varer købt på Vibholm.dk kan returneres gratis i alle Vibholm butikker landet over.

Find din nærmeste Vibholm butik her.



2. Returnering via Returportal
Du kan nemt returnere din ordre via vores digitale returportal. Du skal blot registrere din returnering i portalen og du vil efterfølgende modtage en returlabel eller en QR kode. Bemærk – Det koster 29 kr. at anvende vores returlabel. Beløbet fratrækkes dit tilgodehavende.

Gå til returportalen




3. Send pakken via post
Returneres varen via post skal pakken afsendes med omdeling. OBS! Sendes pakken alligevel uden omdeling, vil denne ikke blive afhentet og bliver derfor sendt retur til afsender efter 14 dage.

Ved returnering via post pakkes pakken forsvarligt ind og sendes til nedenstående adresse:
Vibholm guld og sølv
Sindalsvej 34
8240 Risskov
ATT: Webshop






Behandlingstid
Returneringer har en behandlingstid på ca 1 uge - under travle perioder kan det forekomme lidt længere behandlingstider.

Er der yderligere spørgsmål angående returnering, er du velkommen til at ringe til kundeservice på +45 86 12 56 05.

Retur af ordre betalt med forsikringskode fra Scalepoint

Ved returnering af en ordre betalt med Scalepoint kan pengene ikke refunderes, men i stedet bliver der udstedt et nyt gavekort til Vibholm via Scalepoint


Fortrydelsesret

Vibholm.dk yder 100 dages retur- bytteret på varer købt online. Bytteretten gælder fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Emballagen skal være uåbnet og i original og intakt stand. Varer som er brugt tages ikke retur. Hvis en urkasse har været åbnet eller lænken har været kortet af, tages det ikke retur. Varer som er specialfremstillet eller ændret i størrelse kan ikke returneres. Du skal afprøve varen på samme vis, som hvis du stod i en af vores fysiske butikker – du kan altså afprøve varen, men ikke tage den i brug. Er dette tilfældet eller er varen håndteret på anden måde, end det var nødvendigt, for at kunne fastslå varens art, egenskaber og den måde, som den fungerer på, tilbagebetales købsbeløbet ikke.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Desuden er det dig, som bærer risikoen, når du sender en vare retur til os. Vi anbefaler derfor, at du sender varerne retur som rekommanderet pakke eller værdiforsendelse, alt afhængig af varens værdi.


Reklamation

I henhold til købeloven, kan du få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation – medmindre fejlen skyldes misligholdelse eller overlast. Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Vibholm guld og sølv skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen og henvendelse skal ske på info@vibholm.dk.

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Vibholm guld og sølv har stillet dig i udsigt.

Bemærk yderligere, at du bærer risikoen, når du sender en vare/pakke til os indtil modtagelsen. Husk derfor at pakke varen i forsvarlig emballage og gemme kvitteringen for afsendelsen til eventuel fremtidig reference.

Behandlingstiden for reklamationer er ca 10 hverdage. Under travle perioder kan det forekomme lidt længere behandlingstider.